Stort Grattis Till Sofia med familj till er söta Prinsessa! (och efterlysning)

Som sagt stort grattis till er fina lilla tjej Lilly! Blir helt tårögd när jag sitter och läser och ser på bilder av underverket:) JAG LÄNGTAR SÅÅÅÅÅ efter vår egen son eller dotter. Tänk att få vara med om något så fantastiskt!:)

Vi var hos bm igår och mätte magen och lyssnade på bebis hjärta och det tickade på så fint<3<3 Man blir helt varm i kroppen<3

Nu blir det frukost för min del, har haft en lång och välbehövlig sovmorgon, känner mig utvilad något så när iallafall.




Sen skulle jag vilja ha hjälp av någon med bloggdesign, är någon bra på det?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia, mamma till Lilly <3

Oh, tack så jätte mycket Sara, snart får ni se eran lill* =)



kramar

2010-04-25 @ 19:43:03
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0